www.hailateatru.ro

www.hailateatru.ro
Toate materialele de pe acest blog, plus multe altele, noi, pot fi gasite acum pe www.hailateatru.ro

luni, 26 mai 2008

Stele îndoielnice

Începusem prin a căuta cronici pe net. Mă interesa să aflu la ce piesă ar merita să merg, ce spune lumea despre un spectacol sau altul, cine a urmărit o piesă în timp pentru a vedea şi raporta evoluţia actorilor, a textului însuşi, a decorului, a publicului, a spectacolului în general.

Pe parcurs am început să răsfoiesc Time Out Bucureşti, iar după ce am prins în mâini ediţia din Ierusalim am început s-o cercetez mai în amănunt. Doar că o vagă bănuială plana, sentimentul de "ceva în neregulă" urmărindu-mă ca un detectiv profesionist, angajat de un bogătaş.

În luna mai, am început să colecţionez săptămână de săptămână revista, iar în seara asta - după o cercetare nu neapărat minuţioasă - bang: a funcţionat instinctul!

S-o luăm pas cu pas:

  • piesa Billy Şchiopul este notată în numărul 67 (2-8 mai) cu două stele şi jumătate, pentru ca în numărul imediat următor (9-15 mai) să primească numai două stele;
  • Măscăriciul are 3 stele în numărul 67, pentru ca numărul 68 să-i acorde trei stele şi jumătate;
  • Soţul păcălit: 3 stele / 2 şi jumătate;
  • Sado-maso blues bar are 2,5 stele în numărul 67, iar în 69 - două;
  • Special sânge: 3 stele în nr. 67 faţă de 2,5 în 70.
Am I missing anything?

2 comentarii:

Anonim spunea...

se ajunge a fi placuti oamenii care se razgandesc...:)

ne-am ajuns sa ne razgandim..cerem un Time Out de la gandire...apoi ne razgandim....dar in acelasi timp gandim ca data viitoare ar fi bine sa nu ne mai razgandim, pentru ast lucru facem eforturi (de gandire)

dă bine sa fii hotarat..nu?! (o vadra de tostesteron)

dă rau sa te razgandesti..nu?! (enervezi)

zicem pas, dar pasim...(ne mananca in cur)
zicem ca totul va fi bine dar ne razgandim
iubim dar ne razgandim
atingem..cand ne razgandim sa nu mai fim noi

cum dumnezeu sa nu fii in stare sa (raz)gandesti

noi suntem cei mai razganditi dintre cei ce se razgandesc:)

dau voie numai ei sa ma razgandeasca...ce racnet de semivocala

--------------------------

aveam eu o poveste mai veche cu (raz)ganditul si intriga articolul (pe mine ma)

hai la teatru spunea...

sincer? nu cred ca are legatura nici cu hormonii, nici cu gandirea. e pur si simplu baiatu` de la dtp care da copy/paste dintr-un numar sau din altul. asta asa, c-am trecut si eu prin presa scrisa, ca altfel ma lasam razgandita.