www.hailateatru.ro

www.hailateatru.ro
Toate materialele de pe acest blog, plus multe altele, noi, pot fi gasite acum pe www.hailateatru.ro

joi, 8 mai 2008

Hai la... Teatrul Mic şi Foarte Mic

Eşti pasionat de teatru, dar nu găseşti bilete? N-ai mai fost de mult timp la Teatrul Mic sau la Teatrul Foarte Mic şi chiar voiai să vezi una dintre piesele lor?

Înscrie-te până duminică, 11 mai, ora 20:00, printr-un simplu comentariu la acest post. Spune-ne numele tău, piesa la care vrei să mergi (lista mai jos) şi ai două locuri asigurate.

Hai la teatru!

Locurile sunt limitate şi se acordă pe principiul primul venit, primul servit.

A douăsprezecea noapte - marţi, 13 mai, ora 19:00, Teatrul Mic
Nimic anormal - vineri, 16 mai, ora 19:00, Teatrul Mic
mady-baby.edu - vineri, 16 mai, ora 19:00, Teatrul Foarte Mic
Jacques sau supunerea - sâmbătă, 17 mai, ora 18:00, Teatrul Mic
Piele şi cer - duminică, 18 mai, ora 19:00, Teatrul Foarte Mic

20 de comentarii:

Anonim spunea...

Mergem toti, cu mic cu mare...
As dori o invitatie pentru piesele de vineri,sambata si duminica( maraton de cultura).
Va multumesc anticipat, Scoica

PS: Sa nu uite nimeni ca sambata (noaptea)toate muzeele din Bucuresti sunt deschise :)

Anonim spunea...

Urmaresc de mult timp blogul, dar n-am apucat sa las vreun comentariu. Blogul dvs. este o sursa de inspiratie pentru cei amatori, dar si un calendar pentru cei pasionati. In spiritul celor pasionati de teatru, salut initiativa.

Anonim spunea...

PS2: Am uitat sa mentionez ca vineri optez pentru Teatrul Foarte Mic. Mi-am dat seama ca nu pot sa fiu in doua locuri diferite, in acelasi timp.

Anonim spunea...

Am revenit cu detalii. As dorii invitatii la piesele de: marti - A douăsprezecea noapte, la mady-baby.edu (vineri 16 mai), la Jacques sau supunerea (sâmbătă 17 mai) si la Piele şi cer - (duminică 18 mai).

Va multumesc,

nasi

R spunea...

..."piesa la care vrei să mergi"
eu observ un substantiv la singular aici. ei, in fine...
m-am uitat pe lista.
trebuia sa vad acum vreo 2 saptamani "Jacques sau supunerea" si n-am mai apucat. :(

ei...intelegi ce mi-ar placea sa se intample daca iti clipesc, dupa modelul de mess: ";))"? :D

hai la teatru spunea...

ramona, citeste bine "cerinta". toata! invitatia e pentru doua persoane. plus ca poti sa alegi mai multe piese. iti clipesc si eu tie.

R spunea...

bine, bine, citii. sa vad pe cine mai "corup". :P

elis spunea...

O initiativa minunata si o piesa mare la un teatru foarte mic.
O Piele si-un cer pentru doi, va rog.

Anonim spunea...

Sunt placut surprinsa de existenta blogului. E bine ca cineva il promoveaza:)
Cu siguranta o sa ma ajute cand voi trebui sa-mi scot pritenul in oras:D
Si apropo de asta...As dorii invitatii la piesa "Supunerea" (sâmbătă 17 mai).
Va multumesc!:D

Anonim spunea...

mady-baby.edu - vineri, 16 mai, ora 19:00, Teatrul Foarte Mic

(mady-baby..pfuu prima mea piesa...doamne ce misto a fost: razvan oprea, rolando matzanos, si madalina ghitescu...)
"deci facem misto aa?" sau "blow-job is the best...oo pleasure is the best...oo toilet is the best" sau "romancele stiu sa suga pula cel mai bine" (urat libaj din partea mea...dar suntem cu totii vaccinati)
cred ca am vazut-o de 4 ori.

am vazut tot de la foarte mic...cu exceptia (uneia parca..si fara astea din stagiunea noua) - insa vreau s-o vad din nou.

Oricum febletea TFM e "fluturii sunt liberi" (vlad logigan - piesa lui de licenta, andreea samson)

Piele şi cer - duminică, 18 mai, ora 19:00, Teatrul Foarte Mic - si la asta vreau sa merg.

hint: daca vreti sa mergeti la Teatrul Foarte Mic ..luati biletele de la Teatrul Mic...pentru ca va da in primele randuri...e o babuta de treaba (daca mai e)

lucian stoian/rwcoldplay

Anonim spunea...

Numele meu e Alexandru Zglimbea si as vrea sa merg la Piele si cer, Duminica 18 mai, ora 19.
Mi se pare foarte tare ideea

Anonim spunea...

Salut! As dori si eu daca se poate o invitatie de 2 persoane pentru piesa "Nimic anormal" - vineri, 16 mai, ora 19:00, Teatrul Mic. Multumesc!

Anonim spunea...

bună. stau cu ochii pe blogul ăsta de câteva luni şi azi chiar m-a suprins. chiar n-aveam ce face vineri la ora 19 :D aşa că...o invitaţie la mady-baby.edu ar fi tocmai ce-mi lipseşte. mulţumesc.
aaa am uitat...diana mă numesc.

Anonim spunea...

salutari. as dori o invitatie la Jacques si supunerea pentru sambata;
ca e-mail: rutisor@433.ro desi am vazut ca si altii n-au lasat : )

Anonim spunea...

N-am mai fost la teatru de multa vreme. Mi-e rusine dar asta-i adevarul. Nici nu vreau sa socotesc cat a trecut!
Uneori mai vad la televizor prezentarea cate unei piese si daca imi starneste intereseul intru pe www.hailateatru. Mai mult ca sigur ca amicul Razvan si sotia lui (va salut, doamna!) au vazut piesa. Si mai mult ca sigur voi gasi niste comentarii pertinente. (Apropos, mi s-a excelent comentariul de la Capra sau cine'i Silvia.Imi place Marcel Iures si, desi n-am vazut piesa, gratie cronicutei mi-am putut face macar o vaga idee despre regalul actoricesc "intamplat" acolo).
Buba e ca n-am timp! Si da, mi'ar placea sa merg la teatru. La absolut orice piesa, chiar daca ar fi ceva ce am vizionat deja. Poate chiar sa ne intalnim pe acolo. Noi patru... Pe Razvan nu l-am mai vazut din studentie, cred (cati ani...nu mai stiu. Nici pe astia nu e recomandabil sa-i numaram!)
Va pup si va doresc cronici inspirate!

Luminita Mitachescu

Anonim spunea...

Draguta initiativa...poate asa se mai culturalizeaza lumea...pe principiul autohton "daca e gratis, mergem"
In aceeasi ordine de idei, doresc si eu doua invitatii la piesa de sambata, "Jacques sau supunerea" :D
Multumesc anticipat si succes in continuare cu proiectul!
Ana

Liviu spunea...

Foarte frumoasa intitiativa... eu as dori respectiva invitatie pentru duminica, la Piele şi cer, Teatrul Foarte Mic...
Ma numesc Liviu Tanase.
O seara buna.

Nil.Err spunea...

Unul, voi fi pofticios/lacom..
mady-baby.edu
Jacques..
Piele si cer
,cu un accent pe Jacques, oriunde..
nilerr/vlad
; )
.
...

Jo Ilie spunea...

Hello! Daca nu e prea tarziu si mai aveti de unde :)

As dori si eu o invitatie la mady-baby.edu pentru vineri 16 mai si inca una la Piele si cer, duminica 18 mai.

La a 12-a noapte avem deja bilete. :)

Daca se poa'!!
Multumesc,
Georgiana Ilie

Anonim spunea...

Imi place foarte mult ideea dvs. si doresc sa vad piesele de vineri (Teatrul Foarte Mic), sambata si duminica.

Va multumesc,

Anca