www.hailateatru.ro

www.hailateatru.ro
Toate materialele de pe acest blog, plus multe altele, noi, pot fi gasite acum pe www.hailateatru.ro

marți, 20 mai 2008

Hai să... furăm articole

Surprize, surprize: să mai zică lumea că posturile de pe acest blog nu sunt apreciate... Nu credeţi? Iaca:















Fraţilor care scrieţi despre teatru, domnule Mălaimare (actor şi parlamentar ce vă aflaţi), Tudor Chirilă (actor), ia uitaţi-vă domniile voastre pe regizorcautpiesa.ro, că poate vă descoperiţi truda şi cuvântul prin acele cotloane de net românesc. Pentru orice eventualitate, dar şi pentru conformitate, public în cele ce urmează mesajul transmis "deontologilor" de la regizorcautpiesa.ro cărora, cu această ocazie, le fac un favor comercial.

Bună ziua,

Am descoperit astăzi, cu mare surprindere, faptul că îmi copiaţi INTEGRAL posturile pe care le public pe blog-ul hailateatru.blogspot.com şi nu îmi amintesc să fi primit din partea dumneavoastră vreo solicitare pentru a-mi exprima acordul.

Deşi faptul că îmi copiaţi integral (dar ilegal) articolele mă onorează, acest lucru nu vă face cinste. Nu mi s-a cerut să contribui la site-ul dvs, nu m-am oferit să fac acest lucru... Iar ceea ce depăşeşte orice imaginaţie este faptul că aţi avut grijă mare să vă anunţaţi vizitatorii că nu pot reproduce în scopuri comerciale conţinutul de pe site fără un acord scris.

După cum ştiţi, în România există o lege a drepturilor de autor pe care trebuie s-o respecte toată lumea. Inclusiv dumneavoastră...

Acest mesaj va fi publicat integral pe blogul meu. Cât despre acţiunea legală, vine şi ea.

Vă mulţumesc.

Un comentariu:

Anonim spunea...

BRAVOOOOO!Sa nu ii lasi!Sa le fie rusine!totul se fura in romania!BRAVO TIE!