www.hailateatru.ro

www.hailateatru.ro
Toate materialele de pe acest blog, plus multe altele, noi, pot fi gasite acum pe www.hailateatru.ro

duminică, 23 martie 2008

Actorii români şi net-ul lor

# Aflu de pe site-ul Teatrului Naţional din Bucureşti că Marius Manole are blog. Am intrat, am vizitat şi cred sincer că se poate mai bine. Mult mai bine. Îl admir pe Manole, mi-a plăcut în piesele în care l-am văzut, dar la capitolul blog... scârţâie. Motiv pentru care l-aş invita fie pe wordpress, fie pe blogspot, fie pe orice alt "canal" de bloguri sau, de ce nu, chiar pe mariusmanole.ro. O să vadă că nu este deloc complicat, iar interfaţa cu publicul va deveni mai prietenoasă. Îl aştept.

# Am găsit-o şi pe Ada Milea. Profesionistă şi în spaţiul virtual. Are un site bine făcut, atrăgător, amuzant chiar. Îmi place. Şi apreciez în mod deosebit faptul că îşi prezintă camarazii. Găsiţi pe site-ul ei biografii, muzici, versuri, imagini. Bravo!

# L-am citit astăzi şi pe Chirilă. Tudor Chirilă. Şi am dat peste un paragraf dintr-un post datat 18 martie. Mi-a plăcut, aşa că îl citez:

In sufletul meu exista o camera izolata. Undeva la etajele superioare. E o camera mica patrata inconjurata de pereti grosi de sticla. De acolo va vad pe voi toti. Numai eu am acces in camera asta. E mobilata simplu, saracacios as putea spune. Un pat, o masa si un scaun. Cand ma inchid in camera pentru mai mult timp ingerii imi aduc sandwich-uri calde.Din camera asta va privesc, adunati la poalele sufletului meu. Nu va aud pentru ca peretii grosi de sticla nu lasa zgomotele sa ajunga pana la mine. Va vad cum urlati, scuipati, ranjiti, va veseliti sau vorbiti, stati intinsi pe spate si nu ziceti nimic.

# Dacă oamenii de afaceri se ocupă de antreprenoriat, alţii, oameni şi ei, îşi consumă timpul cu actor-prenoriatul. Un astfel de personaj poate fi găsit aici. Nusbaum ne spune că greva scenariştilor de la Hollywood i-a determinat pe "actorii care au abilităţile necesare teatrului live" să facă [virgulă] coadă la audiţii. Aşadar, nu oricine poate juca teatru. Şi pentru că tot am amintit de "prenoriat", am dat şi peste blogul unui avocat care nu face altceva decât să îi reprezinte pe cei din industria entertainment-ului. Îl puteţi citi aici. E interesant.

2 comentarii:

GreenEye spunea...

din trupa Bulandrei iti recomand site-ul lui Mihai Constantin http://www.mihaiconstantin.ro/

hai la teatru spunea...

multumesc pentru sugestie. o sa-l urmaresc.

astept sa si interactioneze cu publicul, iar un blog asociat site-ului - care imi place cum arata - l-ar ajuta in sensul acesta.